Blog

APR 2.0 TSI / TFSI EA888 Gen 1 ECU Upgrade

Είμαστε στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσουμε ακόμη ένα update σε ένα από τα προγράμματά μας. Αυτή την φορά ο λόγος για το Stage 1 και Stage 2 που αφορά το MK6 GTI και οχήματα με παρόμοιο κινητήρα.

Παράλληλα όμως με την ανανέωση των προγραμμάτων μας , καταφέραμε αυτή την φορά να έχουμε και προγράμματα που εκμεταλλεύονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλα τα περιφερειακά προϊόντα που έχουν εγκαταστήσει οι πελάτες μας στο αυτοκίνητό τους.

Έτσι για παράδειγμα ενώ έως σήμερα υπήρχε το Stage 1 και 2 , σήμερα με τα νέα προγράμματα έχουμε:

Stage 1 – Stage 1 + APR εισαγωγή – Stage 2 με εισαγωγή APR και APR Cast downpipe και φυσικά όπως και στο παρελθόν το calibration στα προγράμματά μας έχει ολοκληρωθεί με την χρήση καυσίμου 95, 100 και 104 οκτανίων. Επιλογές διαθέσιμες για όλους τους πελάτες μας. Παράλληλα, οι επιδόσεις των προγραμμάτων έχουν βελτιωθεί προσφέροντας μια τελείως νέα εμπειρία στον οδηγό.

 

Επιδόσεις Stage 1 με στοκ εισαγωγή / 261HP – 429NM

20_tsi_ea888_gen1_s0_vs_s1_93_cc

 

 

Επιδόσεις Stage 1 με εισαγωγή APR /  268HP – 440NM

20_tsi_ea888_gen1_s0_vs_s1_in_93_cc

 

Επιδόσεις Stage 2 με εισαγωγή APR και APR Cast Downpipe / 278HP – 462NM

20_tsi_ea888_gen1_s0_vs_s2_in_dp_93_cc

Οχήματα με κινητήρα 2.0 TSI / TFSI EA888 Gen 1

vehicles

 

** Οι δυναμομετρήσεις αφορούν οχήματα με Stage 1 & 2 εισαγωγή APR.

** Οι δυναμομετρήσεις στο άρθρο αφορούν το καύσιμο  100RON.

** Τα αποτελέσματα μπορεί να έχουν αποκλίσεις από δυναμόμετρο σε δυναμόμετρο , ανάλογα τον τύπο καυσίμου, τις κλιματολογικές συνθήκες αλλά  και διαφορετικό hardware στο εκάστοτε αυτοκίνητο.

** Η ανάβαθμιση για τους υφιστάμενους πελάτες είναι δωρεάν ωστόσο η APR Greece δεν ελέγχει το κόστος εργατοώρας που ίσως κάποιος συνεργάτης της εφαρμόζει στο κατάστημά του.

** H APR Greece  διαθέτει την V2.4 σε ειδική έκδοση  για  όλα τα στάδια με μειωμένη ροπή  για όσους επιθυμούν να προστατέψουν το εργοστασιακό δίσκο πλατό.

Leave a comment