Blog

APR Intercooler – Οσα πρέπει να γνωρίζεις

Το Intercooler της  APR αποτελεί την κορυφαία λύση της αγοράς η οποία μειώνει δραματικά τη θερμοκρασία του αέρα  στην εισαγωγή (IAT), ελαχιστοποιεί τη θερμική απορρόφηση και παρέχει αυξημένη απόδοση! Το σύστημα αποτελεί μια άμεση πρόσθετη αναβάθμιση η οποία δεν απαιτεί καμία μετατροπή και τοποθετείτε στην θέση του ΟΕΜ intercooler.

 

intercooler_mqb_003

 

Τι προσφέρει το Intercooler της APR

 

  • Μειώνει δραματικά τη θερμοκρασία στην εισαγωγή του αέρα (IAT)
    Αυξάνει την ιπποδύναμη ενώ ελαχιστοποιεί τη θερμική απορρόφηση η οποία “κλέβει” ισχύ!
    Το
    Intercooler της APR έχει δοκιμαστεί σε οχήματα πάνω από 500HP και έχει παρατηρηθεί έως και 21HP διαφορά σε σχέση με το εργοστασιακό Intercooler.
  • Μέγεθος συμπαγούς πυρήνα
    Η χρήση της θέσης
    OEM (εργοστασιακή εγκατάσταση) επιτρέπει την ύπαρξη ενός συμπαγούς πυρήνα intercooler.
    616mm x 413mm x 32mm – 8.062cm3 – OEM GTI
    616mm x 413mm x 35mm – 8.882cm3 – OEM Golf R
    610mm x 413mm x 57mm – 14.388cm3– APR
  • To Intercooler της APR τοποθετείτε στην θέση του εργοστασιακού χωρίς κόψε – ράψε
    Κάνει χρήση των εργοστασιακών αεροτομών για εξαιρετική ροή του αέρα στο σύνολο του πυρήνα.
    100% συμβατό με το σύστημα
    ACC .
  • Σχεδιασμός πυρήνα υψηλής απόδοσης
    Πυρήνας τύπου Barandplate με κλιμακωτά και τύπου περσίδας πτερύγια.
    Κατόπιν σχολαστικού ελέγχου προσδιορίστηκε το στυλ του πυρήνα, η πυκνότητα και το μέγεθος του πτερυγίου.
    Χαμηλή πτώση πίεσης + άκρως αποτελεσματική ψύξη = υψηλή απόδοση!
  • Λεία χυτευτά τελικά δοχεία
    Σχεδιασμένο  Για ελάχιστους στροβιλισμούς / στενώσεις και μέγιστη ροή.
    Το αρχικό σχήμα είχε σχεδιαστεί προκειμένου να βελτιώνει  τη ροή του αέρα στο σύνολο του πυρήνα.
    Πραγματοποιήθηκε έλεγχος υπό πίεση για την αποτροπή διαρροών κατά την υπετροφοδότηση που “κλέβει” ισχύ.
  • Χωρίς κρυφές εργασιακές χρεώσεις ή μόνιμες τροποποιήσεις
    Δεν απαιτείται ξάκρισμα, κόψιμο ή άλλες δαπανηρές τροποποιήσεις.
    Δεν απαιτείται τροποποίηση στο Σύστημα Α
    dαptive Cruise Control (ACC).
    Περιλαμβάνονται πλήρεις οδηγίες και παγκοσμίως αναγνωρισμένη υποστήριξη πελατών από την
    APR.
  • Έχει σχεδιαστεί από μηχανικούς με τη βοήθεια λέιζερ
    Έχοντας τον καλύτερο εξοπλισμό και τους ευφυέστερους μηχανικούς, δε γίνεται να μη λειτουργήσει!

 

 

Σχεδιασμός

 

Η APR πρωτοπορεί  στον σχεδιασμό των  Intercooler από το 2006. Δυστυχώς, πολλά σχέδια intercooler της αγοράς μπορεί να φαντάζουν ίδια στο μη εκπαιδευμένο μάτι. Η αποτελεσματικότητα, ωστόσο του συστήματος και της συνολικής απόδοσης προσδιορίζονται σε μεγάλο βαθμό από διάφορες σημαντικές μετρήσεις. Η επιλογή κράματος, ο σχεδιασμός τελικού δοχείου, ο τύπος κατασκευής, το στυλ πτερυγίου, η πυκνότητα πτερυγίου και οι συνολικές διαστάσεις του πυρήνα θα πρέπει να αναλύονται και να εξισορροπούνται αντίστοιχα προκειμένου να παρέχουν κορυφαία απόδοση. Ενώ στόχος του OEM intercooler  είναι η δημιουργία ενός ελαφριού, εύκολης κατασκευής και φθηνής παραγωγής διαπλατφορμικού σχεδίου το οποίο θα μπορεί να υποστηρίζει τα εργοστασιακά επίπεδα ισχύος, το σύστημα ψύξης APR θα πρέπει να μπορεί να υποστηρίζει πάνω από τον διπλάσιο όγκο της εργοστασιακής απόδοσης. Για την επίτευξη αυτού του στόχου χρειάστηκε μια πολλαπλών σταδίων προσέγγιση η οποία εστιάστηκε γύρω από τον πυρήνα του APR Intercooler , το σχέδιο του τελικού δοχείου και τη θέση εγκατάστασης.

 

intercooler_25tfsi_ttrs_charge_air_finsintercooler_25tfsi_ttrs_ambient_air_fins

 

 

Σχεδιασμός Πυρήνα του APR Intercooler

 

Ο πυρήνας του  APR  Intercooler είναι ένας μεγάλος, τύπου bar-and-plate πυρήνας ο οποίος περιέχει πολλαπλά κλιμακωτά και τύπου περσίδας πτερύγια. Ο σχεδιασμός αυτός παρέχει εξαιρετικής ποιότητας ψύξης ενώ εξισορροπεί την απώλεια πίεσης στο σύνολο του πυρήνα και διατηρεί τη ζωτικής σημασίας ροής του αέρα στα επί μέρους στοιχεία του συστήματος ψύξης. Το μέγεθος του πυρήνα αντιστοιχεί στην πλατφόρμα, ελαχιστοποιώντας την πτώση της πίεσης αφήνοντας παράλληλα επαρκή χώρο για τα κατάλληλα σχεδιασμένα τελικά δοχεία. Για τους μηχανολόγους μηχανικούς εμπειρογνώμονες της APR ο σχεδιασμός αυτός παρουσιάζει την απόλυτη απόδοση, υπερβαίνοντας κατά πολύ τις δυνατότητες του εργοστασιακού συστήματος ψύξης. Για τον οδηγό το αποτέλεσμα είναι απλό: Επαναλαμβανόμενη απόδοση, ακόμα και στις πιο απαιτητικές καταστάσεις!

 

1

 

Στυλ Πυρήνα/Εσωτερική Διάρθρωση Πτερυγίου:

 

Οι Μηχανικοί της APR έδωσαν ιδιαίτερη προσοχή στην ισορροπία ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα του πυρήνα και την πτώση της πίεσης μέσω του πυρήνα, του στυλ του πυρήνα και την πυκνότητα του πτερυγίου. Όταν η πυκνότητα του πτερυγίου είναι πολύ χαμηλή, η πτώση της πίεσης μειώνεται δραματικά, η οποία ωστόσο κατά κανόνα οδηγεί σε έναν πυρήνα που δεν μπορεί να παρέχει αποτελεσματική ψύξη. Ομοίως, όταν η πυκνότητα του πτερυγίου είναι πολύ μεγάλη, η πτώση της πίεσης αυξάνεται δραματικά, με αποτέλεσμα το turbo να δουλεύει περισσότερο και να ανεβάζει θερμοκρασία προκειμένου να παράγει το ίδιο επίπεδο ροής αέρα. Οι Μηχανικοί της APR, προσαρμόζοντας αυτή την αθέατη ενέργεια εξισορρόπησης, όπως απεικονίζεται παρακάτω, είχαν τη δυνατότητα να μεγιστοποιήσουν την απόδοση.

styl-pirina

Μέγεθος πυρήνα:

 

Οι Μηχανικοί της APR έδωσαν επίσης ιδιαίτερη προσοχή στην ενέργεια εξισορρόπησης ανάμεσα στην αποτελεσματικότητα του πυρήνα, την πτώση πίεσης και τον χώρο για τα τελικά δοχεία μέσω του προσδιορισμού του μεγέθους του πυρήνα. Όταν ο πυρήνας είναι πολύ μικρός, η πτώση της πίεσης μειώνεται δραματικά, η οποία ωστόσο κατά κανόνα οδηγεί σε έναν πυρήνα που δεν μπορεί να παρέχει αποτελεσματική ψύξη. Ομοίως, όταν το μέγεθος του πυρήνας είναι πολύ μεγάλο, είναι δυνατή η αύξηση της πτώσης της πίεσης με αποτέλεσμα το turbo να δουλεύει περισσότερο. Το σημαντικότερο, ωστόσο, είναι το γεγονός ότι η απουσία χώρου για τα κατάλληλα τελικά δοχεία, η αξιοποίηση του πυρήνα και η συνολική αποτελεσματικότητα του συστήματος μειώνονται ραγδαία, αναιρώντας το όφελος του μεγαλύτερου πυρήνα. Οι μηχανικοί της APR κατόρθωσαν επίσης να εξισορροπήσουν καθένα από αυτά τα χαρακτηριστικά για την επίτευξη της μέγιστης απόδοσης.

prodiagrafes-pirina
Ο όγκος του πυρήνα του συστήματος ψύξης APR, όσον αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις, είναι κατά 78% μεγαλύτερος απ’ ό,τι το OEM GTI και κατά 62% μεγαλύτερος απ’ ό,τι το σύστημα ψύξης του OEM Golf R.

 

Έλεγχος

 

Η APR πραγματοποίησε εσωτερικά πολλαπλούς ελέγχους κατά την επιλογή του κατάλληλου σχεδιασμού του πυρήνα του APR Intercooler  και του τελικού δοχείου. Τοποθετήθηκαν θερμοστοιχεία στην κορυφή και τον πυθμένα του πυρήνα προκειμένου να υπολογιστεί η αποτελεσματικότητα της ψύξης και η κατανομή της ψύξης στο σύνολο της μονάδας.

Τοποθετήθηκαν μετατροπείς πίεσης στην είσοδο και έξοδο του συστήματος ψύξης προκειμένου να προσδιοριστεί η απώλεια πίεσης στο σύνολο διαφόρων μονάδων. Χάρη σε αυτές τις πληροφορίες, οι μηχανικοί της APR προσδιόρισαν τον κατάλληλο τύπο πυρήνα συστήματος ψύξης, τις διαστάσεις, την πυκνότητα του πτερυγίου ψύξης και πραγματοποίησαν τις απαραίτητες αλλαγές στον σχεδιασμό των τελικών δοχείων προκειμένου να διασφαλιστεί η πλήρης αξιοποίηση του συνόλου του πυρήνα.

Το τελικό αποτέλεσμα ήταν η ανάπτυξη ενός συστήματος το οποίο είναι πολύ πιο αποτελεσματικό ως προς την ψύξη συγκριτικά με τα εργοστασιακά συστήματα ψύξης GTI και Golf R. Η αποτελεσματικότητα υπολογίζεται ως (Θερμοκρασία Εισόδου Συστήματος ψύξης – Θερμοκρασία Εξόδου Συστήματος ψύξης) / Θερμοκρασία Εισόδου Συστήματος ψύξης. Η αποτελεσματικότητα του συστήματος ψύξης APR στα πλαίσια των πιο απαιτητικών καταστάσεων κυμαινόταν από 82-83% ενώ το εργοστασιακό GTI μετά βίας άγγιζε το 60% και το εργοστασιακό Golf R το 65%.

Δοκιμή του OEM Intercooler του MK7 GTI 2.0T

 

Ο έλεγχος τάσης back-to-back στο δυναμόμετρο συμβάλλει στην περαιτέρω απόδειξη της αποτελεσματικότητας της αναβάθμισης του συστήματος ψύξης APR συγκριτικά με την εργοστασιακή μονάδα. Οι έλεγχοι πραγματοποιήθηκαν αρχικά μέσω ενός APR MK7 GTI Φάσης 2 χρησιμοποιώντας ένα εργοστασιακό σύστημα ψύξης, στη συνέχεια μέσω του ελαφρώς αναβαθμισμένου συστήματος ψύξης Golf R και τέλoς μέσω του συστήματος ψύξης APR. Κάθε δυναμομετρική έλξη διήρκεσε 12 δευτερόλεπτα και 5 δευτερόλεπτα χρόνο παραμονής μεταξύ των εκτελέσεων. Η συλλογή μη επεξεργασμένων δεδομένων από τον αισθητήρα πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια του υψηλής ανάλυσης συστήματος καταγραφής δεδομένων APR’s ECU Explorer.

Οι έλεγχοι απέδειξαν ότι το πολυπόθητο “αναβαθμισμένο” σύστημα ψύξης OEM (εργοστασιακό σύστημα ψύξης Golf R) παρουσίασε ελάχιστη βελτίωση ως προς την κανονική μονάδα GTI. Το σύστημα ψύξης APR, ωστόσο, παρουσίασε μια δραματική διαφορά η οποία είχε θετική επίδραση στην απόδοση.

Τα εργοστασιακά συστήματα ψύξης GTI και Golf R παρουσίασαν μια αρχική IAT της τάξεως των 43 °C και 42 °C η οποία ανήλθε στους 71 °C και 66 °C, αντίστοιχα, με το πέρας της πρώτης έλξης. Αντίθετα, το σύστημα ψύξης APR παρουσίασε πτώση της IAT της τάξεως του 40%! Το σύστημα APR απέρριψε αποτελεσματικά τη θερμική απορρόφηση και έως το πέρας της έκτης εκτέλεσης παρουσίασε μια τελική IAT της τάξεως των 49 °C όπου και τα δύο συστήματα ψύξης GTI και Golf R μετά βίας κατόρθωσαν να σταθούν στο ύψος τους, καταλήγοντας σε μια τελική απόδοση που “κλέβει” την IAT της τάξεως των 84 °C και 82 °C. Κάτι τέτοιο μεταφράζεται σε τελικό κέρδος της τάξεως των 21 WHP ως προς το σύστημα ψύξης GTI και των 18 WHP ως προς το σύστημα ψύξης Golf R!

 

20_tsi_gen3_mqb_intercooler_gti_vs_r_vs_apr_6pulls

 

20_tsi_gen3_mqb_intercooler_gti_vs_r_vs_apr_run_6_cw

 

dyno-pull

 

Το Intercooler της APR αποτελεί την κορυφαία επιλογή στην αγορά. Είναι διαθέσιμο για τα παρακάτω μοντέλα.

 

APR 1.8T/2.0T Intercooler System for MQB Platform Vehicles

mqb-ic

 

APR 1.8T/2.0T Front Mount Intercooler System

ic-18-20

 

APR B8/B8.5 Front Mount Intercooler System (FMIC).

 

a4

 

 

APR 3.0 TFSI Coolant Performance System

cps

 

 

Αν έχετε στην κατοχή σας ένα από τα παραπάνω οχήματα και σας ενδιαφέρει από το Intercooler της APR , τότε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.