Blog

Golf GTI MK7 από τα 220 hp στα 400 hp

To MK7 GTI βρίσκεται στην αγορά από το 2013. Ναι, 3 χρόνια πέρασαν από την εμφάνιση του δημοφιλέστερου hatch back στην αγορά. Το νέο GΤΙ «φοράει» 2.0 TSI, με τον 4κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρα και με επιδόσεις που φτάνουν στους  220 ίππους στις 4.500 – 6.200 rpm και 350 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 4.500 rpm. Όλα αυτά όταν το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο.

 

APR και MK7 GTI

 

Η APR LLC ήταν από τις πρώτες εταιρίες βελτιώσεων που είχαν στα χέρια τους  το νέο GTI. Έτσι δεν άργησαν και πολύ να παρουσιάσουν το Stage 1.  Το Stage 1 πλέον μεταμόρφωνέ τελείως το αυτοκίνητο και επιδόσεις του ήταν πολύ μεγαλύτερες των αναμενόμενων . Έτσι με μια αλλαγή στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου μέσω τις OBD οι επιδόσεις του αυτοκινήτου ήταν πλέον:  316 HP  δηλαδή + 97HP στις 4150rpm  ενώ η ροπή πλέον διαμορφώνονταν στα 516ΝΜ.

 

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s1_93_cc

 

APR περιφερειακά

 

Η APR πέρυσι μας σύστησε την νέα γενιά εξατμίσεων, το APR Cast Downpipe. Πρόκειται για ένα 100% δικό της προϊόν από ανοξείδωτο χάλυβα T304L με συγκόλληση αργού TIG, καταλύτης GESI 300 κυψελών, 100 mm x 100 mm και άλλες σπουδαίες ιδιότητες που μπορείτε να τις διαβάσετε στην σελίδα του APR Cast Downpipe.

Το κορυφαίο αυτό downpipe σε συνδυασμό με την νέα εισαγωγή επίσης κατασκευής και σχεδιασμού της APR , APR carbon Intake δεν άργησαν να φέρουν το Stage 2.

Το Stage 2 της APR εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο τα περιφερειακά της APR. Το APR Cast downpipe σε συνδυασμό με την APR Carbon Intake αλλά και την νέα χαρτογράφηση δυναμώνουν το αυτοκίνητο ακόμη περισσότερο. Η ιπποδύναμη από το Stage 1 και 316HP  μεταβάλλεται στους 336HP και η ροπή από 516ΝΜ σε 547ΝΜ. Πιστέψτε μας , η διαφορά ήταν αισθητή σε όλο το φάσμα των στροφών.

 

20_tsi_gen3_mqb_s0_vs_s2_in_dp_93_cc

APR 1.8/2.0 TSI/TFSI EA888 Gen 3 MQB Carbon Fiber Intake System
APR 1.8/2.0 TSI/TFSI EA888 Gen 3 MQB Carbon Fiber Intake System
PR Cast Downpipe Exhaust System for the FWD 1.8T/2.0T Gen 3!
APR Cast Downpipe Exhaust System for the FWD 1.8T/2.0T Gen 3!

 

APR Intercooler για MQB πλατφόρμες

 

Κορυφαίες επιδόσεις που δεν θα βλέπαμε όμως σε καμία περίπτωση σε συνεχόμενα «πατήματα» αν δεν υπήρχε εγκατεστημένο το κορυφαίο Intercooler της APR.
Σε ένα δυνατό αυτοκίνητο, το να διατηρείται η θερμοκρασία της εισαγωγής αέρα είναι σημαντικό. Αυτό προσφέρει με τον καλύτερο τρόπο το intercooler της APR. Σχεδιασμένο ώστε να αντικαθιστά το εργοστασιακό χωρίς να χρειάζεται καμία μετατροπή στο αυτοκίνητο, είναι η καλύτερη δυνατή λύση για όποιον έχει ένα βελτιωμένο μοτέρ. Τέλος συγκρίνοντας το με τις λύσεις που υπάρχουν μέχρι σήμερα στην αγορά, διακρίνουμε αμέσως την διαφορά ποιότητας και απόδοσης.

 

intercooler_mqb_003
APR 1.8T/2.0T Intercooler System for MQB Platform Vehicles

 

IS38 και APR

 

Το MK7 GTI έρχεται από το εργοστάσιο με την IS20. Η IS20 είναι η εργοστασιακή τουρμπίνα του νέου GTI και κατασκευάστρια εταιρία είναι η IHI. Το κορυφαίο Golf της 7ης γενιάς είναι το MK7 Golf R. Η APR θεώρησε σωστό εφόσον πρόκειται για παρόμοιο κινητήρα να προχωρήσει στην δημιουργία λογισμικού για το «πάντρεμα» της IS38 με το νέο GTI . Έτσι πλέον κάποιος θα μπορούσε από το Stage 2 διαθέτοντας ήδη όλα τα περιφερειακά να προχωρήσει στην αλλαγή του turbo και να έχει αρκετά αυξημένες επιδόσεις σε σχέση με αυτές του Stage 2.

Στην APR ολοκληρώσαμε μια τέτοια μετατροπή και τα αποτελέσματα θα βρίσκονται στην δυναμομέτηρηση που ακολουθεί. Στο συγκεκριμένο GTI έχουμε προγραμματίσει και το DSG, που είναι προϋπόθεση για μια τέτοια αναβάθμιση. Περισσότερες πληροφορίες για την αναβάθμιση του DSG μπορείτε να διαβάσετε εδώ .

dyno

 

Μοντέλα που μπορεί να γίνει η Εγκατάσταση του IS38

 

application

 

Αν έχετε στην κατοχή σας ένα από τα παραπάνω οχήματα και σας ενδιαφέρει από το Stage  1 της APR έως και η μετατροπή του σε IS38 , τότε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.