apr_exhaust_universal_cast_downpipe_system_fwd
Τι κερδίζω
  • Σχεδίαση και συναρμολόγηση από την APR
  • Κατασκευή από ανοξείδωτο χάλυβα T304L
  • Συγκόλληση αργού-TIG με ανάστροφη ροή.
  • Downpipe χυτευμένο με ακρίβεια.
  • Εισαγωγή 80 mm με άνοιγμα αισθητήρα οξυγόνου και φλάντζα
  • Χαμηλό προφίλ, σφραγισμένο/αυλακωτό εύκαμπτο τμήμα.
  • Καταλύτης GESI 300 κυψελών, 100 mm x 100 mm.

Περιγραφή

Η APR Greece με χαρά παρουσιάζει το απόλυτο APR Cast downpipe!

Η αναβάθμιση του περιορισμένων δυνατοτήτων εργοστασιακού downpipe με το χυτό σύστημα APR Cast downpipe  είναι ένας εξαιρετικός τρόπος να αυξήσετε την απόδοση και να προσθέσετε έναν μοναδικό ήχο στην εξάτμιση. Η τέλεια απόδοση επιτυγχάνεται χάρη στην εξαγωγή των καυσαερίων με μέγιστη ταχύτητα μέσω του κατοχυρωμένου, χυτευμένου με ακρίβεια APR Cast downpipe APR χαμηλού στροβιλισμού. Το σύστημα σχεδιάστηκε και συναρμολογείται από εμάς και αποτελείται αποκλειστικά από premium υλικά και κορυφαία στον κόσμο τεχνολογία κατασκευής για αξεπέραστη ποιότητα και αξιοπιστία.

Κύρια Χαρακτηριστικά

Σχεδίαση και συναρμολόγηση από την APR
Κατασκευή από ανοξείδωτο χάλυβα T304L.
Συγκόλληση αργού-TIG με ανάστροφη ροή.
Downpipe χυτευμένο με ακρίβεια.
Εισαγωγή 80 mm με άνοιγμα αισθητήρα οξυγόνου και φλάντζα.
Χαμηλό προφίλ, σφραγισμένο/αυλακωτό εύκαμπτο τμήμα.
Εξαγωγή 76 mm με ενσωματωμένο στήριγμα.
Στήριγμα ολικής κατεργασίας 8 mm.
Βουρτσισμένη και καθαρισμένη από ρινίσματα σωλήνωση 76 mm.
Μη κυματιστή/εύκολα τοποθετούμενη φλαντζωτή σωλήνωση.
Χυτευμένα με ακρίβεια ανοίγματα αισθητήρων οξυγόνου με πώματα ολικής κατεργασίας.
Καταλύτης GESI 300 κυψελών, 100 mm x 100 mm.
Σφιγκτήρες ολίσθησης OEM.
Συστολή για συμβατότητα με σύστημα catback (από καταλύτη και πίσω) τύπου OEM.
Φλάντζα OEM.
Εξοικονομείτε το κόστος αναβάθμισης για APR Stage II ECU.

 

Το εργοστασιακό σύστημα downpipe αποτελείται από μικρότερη σωλήνωση 63 mm με μεταβαλλόμενες καμπύλες και πολυάριθμους περιοριστικούς καταλύτες πολλών κυψελών, και όλα αυτά συμβάλλουν σε μια μη ιδανική διαδρομή ροής και σε μειωμένη απόδοση. Οι μηχανικοί της APR προσπάθησαν να μεγιστοποιήσουν τη ροή μειώνοντας τη θερμοκρασία κάτω από το καπό και εξουδετερώνοντας τους άσκοπους περιορισμούς σε ένα ενιαίο σύστημα που μόνο η APR μπορεί να προσφέρει.

Το χυτό downpipe της APR είναι ένα πολύπλοκο σύστημα σχεδιασμένο για μέγιστη απόδοση. Κάθε εξάρτημα σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στοχεύοντας σε αξεπέραστη απόδοση, ισχύ, αξιοπιστία και ποιότητα.

Το APR Cast Downpipe αποτελείται από :

Το APR Cast downpipe κατασκευάζεται με ισχυρή χύτευση ακριβείας και διαθέτει εισαγωγή και εξαγωγή T304L σχεδιασμένα να μεγιστοποιούν τη ροή και να ελαχιστοποιούν τον στροβιλισμό. Με τη χύτευση της εισαγωγής οι μηχανικοί της APR δημιούργησαν μια διαδρομή εξάτμισης υψηλής ροής για να μεγιστοποιήσουν τη ροή με τη βοήθεια καμπύλων τμημάτων και σχημάτων τα οποία δεν θα ήταν εφικτά με συμβατικές τεχνολογίες κατασκευής. Η εισαγωγή ταιριάζει τέλεια στην εργοστασιακή εξαγωγή 80 mm του στροβιλοσυμπιεστή(turbo) και διαθέτει σταδιακή κλίση προς τα κάτω για ακόμα καλύτερη απόδοση. Η φλάντζα συναρμολόγησης, το άνοιγμα αισθητήρα οξυγόνου και το στήριγμα είναι ενσωματωμένα στο χυτό τμήμα και η συγκόλληση TIG στο εύκαμπτο τμήμα εξασφαλίζει μια καθαρή εσωτερική επιφάνεια εξουδετερώνοντας στο μέγιστο βαθμό τον στροβιλισμό, τις δίνες και τους περιδινισμούς.

apr_exhaust_universal_cast_downpipe_2

Με ονομαστικό πάχος τοιχώματος 2,55 mm το downpipe είναι ανθεκτικό και παράγει βελτιωμένο ήχο εξάτμισης σε σύγκριση με τα συστήματα σωλήνων λεπτού τοιχώματος. Τα χυτά τμήματα υπόκεινται σε ειδική κατεργασία για εξομάλυνση πιθανών ατελειών και αφαίρεση των ρινισμάτων στο εσωτερικό του σωλήνα, ενώ παράλληλα βελτιώνεται το εξωτερικό φινίρισμα. Τέλος όλες οι απαιτούμενες επιφάνειες υπόκεινται σε μηχανική κατεργασία CNC για ακριβή εφαρμογή.

apr_exhaust_universal_cast_outlet

Οι μηχανικοί της APR προέβλεψαν ένα σπιράλ από ανοξείδωτο χάλυβα T304L τύπου OEM, το οποίο είναι πλήρως σφραγισμένο με αυλακωτή εσωτερική επένδυση για βελτιωμένη ροή και αξιοπιστία. Η χαμηλού προφίλ σχεδίαση και η περιορισμένη χρήση συνδετικού υλικού εξουδετερώνουν τα προβλήματα διάκενων τα οποία είναι συχνά σε άλλα σχέδια που μετά από καιρό διογκώνονται, τρίβονται, κροταλίζουν και αλλοιώνονται.

spiral

H βάση σχεδιάστηκε να αντέχει στον χρόνο και έχει υποστεί μηχανική κατεργασία CNC από ανοξείδωτο χάλυβα T304L ολικής κατεργασίας πάχους 8 mm, ενώ τα πέλματα ανάρτησης διαθέτουν σπειρώματα για τη στερέωση, ώστε να μην απαιτούνται συγκολλήσεις. Το βάρος του στηρίγματος έχει μειωθεί στο μέτρο του εφικτού ώστε να μην αλλοιώνεται η κατασκευαστική ακεραιότητά του. Το στήριγμα στερεώνεται στο ενσωματωμένο χυτό στήριγμα συναρμολόγησης του downpipe και οι αποστάτες που έχουν υποστεί μηχανική κατεργασία CNC εξασφαλίζουν τη συμβατότητα με πολυάριθμα οχήματα.
apr_exhaust_universal_bracket_front

Το Cast downpipe τη APR αποτελείται από κορυφαίο ανοξείδωτο χάλυβα T304L για τέλεια εμφάνιση, αντοχή και αντιδιαβρωτικά χαρακτηριστικά. Ο σωλήνας διαθέτει διάμετρο 76 mm σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο, πάχος τοιχώματος 1,5 mm και μια σχεδόν αόρατη ραφή συγκόλλησης.

apr_exhaust_universal_cat_pipe_fwd_2

Ο σωλήνας κόβεται από εμάς στο κατάλληλο μήκος με τη βοήθεια ελεγχόμενου μέσω CNC πριονιού της APR με ακρίβεια 0,25 mm, για τέλεια εφαρμογή. Κάθε σωλήνας καθαρίζεται από ρινίσματα και το εξωτερικό φινίρισμα βουρτσίζεται για να έχουν οι σωλήνες εξάτμισης μια καθαρή και ελκυστική εμφάνιση αντάξια του ονόματος APR. Η ομάδα κατασκευής της APR εφαρμόζει την ανάστροφη ροή αργού κατά τη διαδικασία συγκόλλησης, αφήνοντας μια καθαρή και ομοιόμορφη εσωτερική επιφάνεια και συγκόλληση TIG για αντοχή και εμφάνιση. Τέλος απαιτείται η μη κυματιστή/εύκολα τοποθετούμενη σχεδίαση λόγω των σφιγκτήρων APR τύπου OEM, δημιουργώντας ομοιόμορφα σημεία σύνδεσης με μειωμένο στροβιλισμό

apr_exhaust_universal_clamp_2

Οι μηχανικοί της APR έδειξαν ιδιαίτερη προσοχή στις λεπτομέρειες όταν σχεδίασαν το χυτό Cast Downpipe APR μέχρι τα ανοίγματα των αισθητήρων οξυγόνου. Τα ανοίγματα αισθητήρων οξυγόνου της APR δημιουργούνται με χύτευση ακριβείας από ανοξείδωτο χάλυβα T304L και είναι καμπύλα ώστε να ταιριάζουν τέλεια σε σωλήνωση 76 mm, χωρίς να προεξέχουν μέσα στον σωλήνα, καθώς αυτό θα εμπόδιζε περαιτέρω τη ροή αέρα πέρα από τον ίδιο τον αισθητήρα. Τα ανοίγματα συγκολλούνται με διαδικασία TIG πάνω στη σωλήνωση και εφαρμόζεται ανάστροφη ροή ώστε να εξασφαλίζεται μια ομοιόμορφη και καθαρή εσωτερική επιφάνεια. Τέλος περιλαμβάνεται ένα πώμα ανοξείδωτου χάλυβα T304L ολικής κατεργασίας για τη σφράγιση επιπλέον θυρίδων οι οποίες δεν απαιτούνται σε ορισμένα μοντέλα.

apr_exhaust_universal_cast_bungs

Οι μηχανικοί της APR χρησιμοποιούν έναν υψηλής ποιότητας και υψηλής ροής μεταλλικό καταλύτη GESI 300 κυψελών

Εσωτερικά ο καταλυτικός μετατροπέας διαθέτει έναν κατοχυρωμένο συνδυασμό ευγενών μετάλλων και τεχνολογία πλήρωσης η οποία συμβάλλει στη μείωση των εκπομπών και οσμών σε διαμορφώσεις χωρίς καταλύτη. Έχοντας ως στόχο την απόδοση ο καταλύτης τοποθετείται μακριά από την εξαγωγή του στροβιλοσυμπιεστή (turbo) για μειωμένο στροβιλισμό στο αρχικό εξάτμισης και για μείωση της θερμοκρασίας κάτω από το καπό. Ο χαμηλού προφίλ καταλύτης διαθέτει ένα πλήρως κεραμικό υπόστρωμα, το οποίο είναι κατεργασμένο σε φούρνο μέχρι το εξωτερικό στρώμα και συγκρατείται από τους κώνους διάχυσης εμποδίζοντας το κροτάλισμα, την περιστροφή και την πρόκληση ζημιών στο υπόστρωμα. Επίσης με τη λειτουργία του καταλύτη μειώνεται ο θόρυβος, χαρίζοντας στο σύστημα μια πολύ πιο ευχάριστη ακουστική.

apr_exhaust_universal_catalyst

Περιλαμβάνεται μια απλή και αφαιρούμενη συστολή από ανοξείδωτο χάλυβα T304L με ομαλή ένωση, καθιστώντας το χυτό σύστημα APR Cast downpipe απόλυτα συμβατό με το σύστημα εξάτμισης catback (από καταλύτη και πίσω) τύπου OEM.

apr_exhaust_universal_reducer

Σε κάθε σύστημα περιλαμβάνεται μια φλάντζα τύπου OEM, σχεδιασμένη να ταιριάζει ανάμεσα στο αρχικό εξάτμισης και turbo.

apr_exhaust_universal_gasket

Share