Τι κερδίζω
  • Έως και +238hp
  • Έως και +256NM
  • Κορυφαία κατασκευή
  • APR Software (Stock, 95Ron, 100Ron,104Ron)
  • Αξιοπιστία

Περιγραφή

H APR σχεδιάζει και κατασκευάζει turbokits από το 1998, όπου έβγαλε το πρώτο της kit για το 1.8Τ 20V. Από τότε δημιουργεί πάντα κάτι καινούργιο για ότι νέο μοτέρ παρουσιάζεται από την VW/Audi.

Το νέο μοτέρ της VW, το 2.0TSI, είναι ένας νέος επανασχεδιασμός του 2.0TFSI, υπερτροφοδοτούμενος με 4 κυλίνδρους σε σειρά, με χαμηλότερη συμπίεση, πιο αξιόπιστο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου, νέο σχεδιασμό της κυλινδροκεφαλής, όπου όλα αυτά έχουν σαν αποτέλεσμα την πιο αποτελεσματική και αξιόπιστη λειτουργία του κινητήρα με πολλά περιθώρια βελτίωσης σε ιπποδύναμη και ροπή.

Το turbokit αυτό δίνει άλλον αέρα στον 2.0TSI κινητήρα, ο οποίος αποδίδει 400ΗΡ και 505ΝΜ ροπής!

Part Number Engine Model
T3100061 2.0T EA888 Gen 1 – 2.0T EA888 Audi A3 (MK2)
Audi TT (MK2)
Volkswagen Beetle
Volkswagen CC
Volkswagen Eos
Volkswagen Golf / GTI (MK5 / MK6)
Volkswagen Jetta / GLI / Bora / Vento / Sigitar (MK5 / MK6)
Volkswagen Passat / Magaton (B6)
Volkswagen Scirocco
Volkswagen Tiguan
Seat Altea
Seat Leon (MK2)
Seat Toledo (MK2)
Skoda Octavia / VRS (MK2)
Skoda Superb (B6)
Skoda Yeti

Προαπαιτούμενα / Πρωτεινόμενα μέρη για την εγκατάσταση του Stage 3

Εφόσον δεν υπάρχει εγκαταστημένο το APR Cast Downpipe ο μεσαίος σωλήνας είναι απαραίτητος.

apr_exhaust_universal_midpipe_system.jpg

Η εισαγωγή αέρα της APR είναι προϋπόθεση και απαιτείται ώστε να επιτύχουμε τις επιδόσεις που δηλώνει η APR.
carbonio_intake_mk6_jetta_s_20l_v8_intake_001

To APR Intercooler  πρωτείνεται και είναι προϋπόθεση για να επιτύχουμε τις επιδόσεις που δηλώνει η APR.
ic

Στην APR πρωτείνουμε την αναβάθμιση του δίσκο πλατό στην περίπτωση του χειροκίνητου κιβωτίου και την αναβάθμιση της TCU στην περίπτωση του DSG με το μοναδικό πρόγραμμα της APR για DSG.

dsg

Η μεταβολή στην ιπποδύναμη, την ροπή και την θερμοκρασίες του κινητήρα στην περίπτωση αναβάθμισης σε Stage 3 είναι αρκετά μεγάλες και πολύ πιο πάνω από τα φυσιολικά όρια του αυτοκινήτου. Για το λόγο αυτό η APR πρωτείνει την αναβάθμιση των εσωτερικών μερών του κινητήρα. Πιστόνια, μπιέλες κλπ.

 

20tsi-gen1

NGK BKR8EIX, με διάκενο 0.022″ ±0.002″ ή 0.55mm ±0.05mm απαιτούνται και συμπεριλαμβάνονται στο Kit Stage 3. Η APR πρωτείνει την αλλαγή τους σε 16.000 – 24.000 χλμ.

 

stage3_20t_ea113_awd_plugs

Η APR πρωτείνει τα κορυφαία λάδια της Motul. Συγκεκριμένα το 300V για το Stage 3 θεωρείται η απόλυτη επιλογή για την σωσή λειτουργία του.

oil

Δεν βρήκατε το αυτοκίνητό σας στην παραπάνω λίστα; Επικοινωνήστε μαζί μας για να σας βοηθήσουμε.

Όνομα (υποχρεωτικό)

Το email σας (required)

Το τηλέφωνο σας (required)

Μοντέλο (υποχρεωτικό)

Το μήνυμά σας

Share