
APR DQ250 Clutch Packs
Η APR βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να σας παρουσιάσει την απόλυτη αναβάθμιση πλακών σύμπλεξης για το σύστημα μετάδοσης DQ250 !
Οι Πλάκες σύμπλεξης APR DQ250 αντικαθιστούν τους εργοστασιακούς δίσκους τριβής και τις χαλύβδινες πλάκες του συστήματος μετάδοσης με ένα προηγμένο και κατοχυρωμένο σχεδιασμό που προσφέρει καλύτερη απόδοση. Το σύστημα δεν περιορίζεται απλά στο πρότυπο της απλής αύξησης του αριθμού των δίσκων και των πλακών, αλλά υιοθετεί μια προσέγγιση πολλαπλών σταδίων, η οποία όχι μόνο βελτιώνει αισθητά τη συνολική περιοχή τριβής αλλά πετυχαίνει κάτι τέτοιο χωρίς να επιβαρύνει τη συνολική μάζα υλικού της ψύκτρας, της χαλύβδινης πλάκας.
Με 40-50% περισσότερους δίσκους τριβής, την υψηλότερη ανοχή, τα προσεκτικά επιλεγμένα υλικά, το φινίρισμα των επιφανειών, τον κατοχυρωμένο σχεδιασμό της πάνω πλάκας και άλλα πολλά, οι συμπλέκτες έχουν μεγαλύτερη ροπή, αποτρέπουν την πρόωρη αστοχία και παρέχουν γρήγορη και υψηλής απόδοσης σύμπλεξη χωρίς σκορτσάρισμα.
Γιατί APR DQ250 Clutch Packs
- Περισσότεροι δίσκοι τριβής
– OEM: 9 δίσκοι & 18 επιφάνειες (4 μεγάλες (K1) / 5 μικρές (K2))
– APR: 13 δίσκοι & 26 επιφάνειες (6 μεγάλες (K1) / 7 μικρές (K2)) - Μεγαλύτερη περιοχή σύμπλεξης δίσκου τριβής
– Μεγαλύτερη OD / μικρότερη ID για μεγαλύτερη περιοχή σύμπλεξης
– Το σχέδιο των καναλιών έχει βελτιστοποιηθεί προκειμένου να αυξηθεί η περιοχή σύμπλεξης
– Το σχέδιο των καναλιών διατηρεί τα κατάλληλα κανάλια ψύξης - Βελτιστοποιημένο υλικό τριβής
– Το προσεκτικά επιλεγμένο υλικό επιτρέπει την υψηλής απόδοσης και χωρίς σκορτσάρισμα σύμπλεξη DCT - Βελτιωμένη ανοχή δίσκου τριβής
– Οι αυστηρότερες προδιαγραφές επιπεδότητας συμβάλλουν στην αποτροπή της πρόωρης φθοράς, των ανεπιθύμητων τριβών, των τοπικών υπερθερμάνσεων και της στρέβλωσης.
- Περισσότερες χαλύβδινες πλάκες
– OEM: 11 πλάκες (5 μεγάλες (K1) / 6 μικρές (K2))
– APR: 15 πλάκες (6 μεγάλες (K1) / 7 μικρές (K2) + 2 ενσωματωμένες πάνω πλάκες) - Κατοχυρωμένος Σχεδιασμός Πάνω Πλάκας
– OEM: Μη χρησιμοποιημένες πλάκες αποστατών από πρεσαριστό χάλυβα
– APR: Παχιές χαλύβδινες πλάκες με επιφάνεια τριβής συναρμογής
– Επιτρέπει την ύπαρξη περισσότερων πλακών τριβής ενώ διατηρεί το κριτικής σημασίας πάχος της χαλύβδινης πλάκας - Βελτιωμένος σχεδιασμός χαλύβδινης επιφάνειας
– Οι παχιές πλάκες διατηρούν την κατάλληλη μάζα υλικού της ψύκτρας.
– Θερμικά πλανισμένες σύμφωνα με αυστηρές απαιτήσεις επιπεδότητας
– Αυξημένη σκληρότητα η οποία συμβάλλει σε μεγαλύτερο βαθμό στη στιβαρότητα
– Τραχύ φινίρισμα επιφάνειας το οποίο ταιριάζει με το υλικό τριβής
– Οι αυστηρότερες προδιαγραφές επιπεδότητας συμβάλλουν στην αποτροπή της πρόωρης φθοράς, των ανεπιθύμητων τριβών, των τοπικών υπερθερμάνσεων και της στρέβλωσης.
– Προσφέρει ομαλή σύμπλεξη DTC χωρίς σκορτσάρισμα - Λιγότερη καταστρεπτική για τον συμπλέκτη θερμότητα
– Η καλύτερη τριβή σημαίνει μικρότερη απαιτούμενη πίεση σύσφιγξης κι αυτό σημαίνει λιγότερη καταστρεπτική για τον συμπλέκτη θερμότητα - Κατασκευασμένος στις ΗΠΑ από την Quartermaster
– Οι ειδικοί στους συμπλέκτες πολλαπλών πλακών, η οποία ιδρύθηκε το 1958
Η Διαφορά APR
Η ισορροπία ανάμεσα στην αυξανόμενη επιφάνεια υλικού τριβής και το συνολικό πάχος της χαλύβδινης πλάκας είναι κριτικής σημασίας κατά τον σχεδιασμό πλακών σύμπλεξης διπλού συμπλέκτη μετάδοσης (DCT). Για την αύξηση της ικανότητας ροπής, οι κατασκευαστές συστημάτων μετάδοσης ορίζουν κατά κανόνα μεγαλύτερα σχέδια συστήματος μετάδοσης τα οποία είτε διαθέτουν μεγαλύτερο χώρο για περισσότερους δίσκους, δίσκους με μεγαλύτερη επιφάνεια ή προσφέρουν έναν συνδυασμό των δύο. Κάτι τέτοιο, ωστόσο, δεν αποτελεί επιλογή για εκείνους που επιθυμούν απλά να αναβαθμίσουν το ήδη υπάρχον σύστημα μετάδοσής τους.
Πολύ συχνά, το πάχος των χαλύβδινων πλακών μικραίνει σε μια προσπάθεια να χωρέσουν περισσότεροι δίσκοι τριβής και πλάκες, αλλά πραγματοποιώντας κάτι τέτοιο, είναι πιθανό οι χαλύβδινες πλάκες να μην μπορούν να διαχύσουν τη θερμότητα, έχοντας ως αποτέλεσμα την πρόωρη φθορά, την τοπική υπερθέρμανση και τέλος την αστοχία.
Ο σχεδιασμός APR, ωστόσο, αυξάνει τον αριθμό των δίσκων τριβής κατά 40-50%, αλλά επιτυγχάνει κάτι τέτοιο διατηρώντας το κατάλληλο πάχος και συνολική μάζα των χαλύβδινων πλακών. Κι όλα αυτά χάρη στον κατοχυρωμένο σχεδιασμό της πάνω πλάκας. Αντικαθιστώντας τους εργοστασιακούς αποστάτες από πρεσαριστό χάλυβα της πάνω πλάκας με λειτουργικές πάνω πλάκες, με ενσωματωμένες επιφάνειες συναρμολόγησης, οι πλάκες σύμπλεξης έχουν σημαντικά μεγαλύτερο χώρο ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των δίσκων όχι εις βάρος του πάχους.
Δίσκοι Τριβής

Υιοθετήθηκε μια προσέγγιση τριών σταδίων για την αύξηση της επιφάνειας του υλικού τριβής ή της περιοχής σύμπλεξης:
- Ο αριθμός των δίσκων αυξήθηκε κατά 40-50% έχοντας ως αποτέλεσμα την ύπαρξη 13 δίσκων με 26 επιφάνειες τριβής.
- Η εξωτερική διάμετρος του δίσκου τριβής αυξάνεται και η εσωτερική διάμετρος μειώνεται, επιτρέποντας ένα μεγαλύτερο εύρος σύμπλεξης.
- Ο σχεδιασμός της επιφάνειας του υλικού τριβής βελτιστοποιείται, αυξάνοντας την περιοχή του υλικού φυσικής τριβής μέσα στην περιοχή σύμπλεξης.
Το αποτέλεσμα είναι εμφανές: μια μεγαλύτερη περιοχή σύμπλεξης η οποία έχει σχεδιαστεί για να αντέχει μεγαλύτερη ροπή! Επιπρόσθετα, απαιτείται μικρότερη πίεση σύσφιγξης για να αντέχει μεγαλύτερα επίπεδα ροπής, μειώνοντας τη θερμοκρασία του υγρού του συμπλέκτη. Η θερμότητα αποτελεί κύριο συντελεστή της αστοχίας του συμπλέκτη, καθιστώντας κάτι τέτοιο ιδιαίτερα επιθυμητό, ειδικά στην περίπτωση οχημάτων υψηλότερης απόδοσης και οχημάτων που βρίσκονται υπό σκληρές συνθήκες αγώνων.
Διατηρώντας την Ομαλότητα
Προκειμένου να εξασφαλιστεί η ομαλή και γρήγορη σύμπλεξη του συμπλέκτη, θα πρέπει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στους δίσκους και τις πλάκες ώστε να εξασφαλιστεί ότι αντέχουν στην πρόωρη φθορά, τη στρέβλωση, την αντίσταση και την τοπική υπερθέρμανση. Οι δίσκοι και οι συμπλέκτες παραμένουν παχιοί παρά την προσθήκη κι άλλων, χάρη στον κατοχυρωμένο σχεδιασμό της πάνω πλάκας. Οι χαλύβδινες πλάκες υπόκεινται σε μια διαδικασία θερμικής πλάνισης σύμφωνα με αυστηρές απαιτήσεις επιπεδότητας και η σκληρότητα του χάλυβα αυξήθηκε, σε σχέση με τον εργοστασιακό σχεδιασμό, προκειμένου να συμβάλει στη στιβαρότητα.
Οι πλάκες υποβάλλονται σε επεξεργασία με ένα τραχύ φινίρισμα, το φινίρισμα αυτό ωστόσο ταιριάζει με το υλικό του δίσκου τριβής προκειμένου να αποτραπεί η φθορά. Ομοίως, οι δίσκοι τριβής χρησιμοποιούν ένα προσεκτικά επιλεγμένο υλικό για τη βέλτιστη, υψηλής απόδοσης και χωρίς σκορτσάρισμα σύμπλεξη και περιλαμβάνουν αυστηρότερες προδιαγραφές επιπεδότητας, οι οποίες συμβάλλουν στην ομαλότερη λειτουργία τους.
Συστάσεις και Απαιτήσεις APR
Η APR παρέχει ένα λεπτομερές εγχειρίδιο εγκατάστασης με κάθε σετ συμπλέκτη το οποίο καλύπτει τη διαδικασία εγκατάστασης. Οι νέες ροδέλες δεν περιλαμβάνονται με τους συμπλέκτες και είναι δυνατή η αγορά τους χωριστά σε περίπτωση όπου κάτι τέτοιο κρίνεται απαραίτητο. Είναι δυνατή η εκ νέου χρήση της εργοστασιακής ροδέλας σε περίπτωση όπου δεν έχει υποστεί βλάβη κατά την αφαίρεση. Επίσης, οι αντιπρόσωποι APR θα έχουν στη διάθεσή του κιτ ροδελών σε περίπτωση όπου εκτελούν την εγκατάσταση. Ύστερα από την εγκατάσταση, το σύστημα μετάδοσης ΠΡΕΠΕΙ πρέπει να υποβληθεί σε μια προσαρμογή του εργοστασιακού συμπλέκτη TCU προτού τεθεί σε λειτουργία.
Η αδυναμία σωστής εκτέλεσης της εν λόγω εργασίας μπορεί να προκαλέσει ανεπανόρθωτη βλάβη τόσο στην πλάκα τριβής όσο και στις χαλύβδινες πλάκες. Η εν λόγω προσαρμογή μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω της χρήσης των VCDS (BETA 16.6.0 ή υψηλότερου), ErWin ή του Εργοστασιακού Εργαλείου Σάρωσης VW.
Το σύστημα μετάδοσης χρησιμοποιεί μια ρουτίνα μικροολίσθησης με αυστηρά εργοστασιακά όρια όσον αφορά τη ροπή. Η κανονική αναβάθμιση TCU της APR είναι ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ προκειμένου να διασφαλιστεί η σωστή λειτουργία.
Πραγματοποιείται αποστράγγιση του υγρού του συστήματος μετάδοσης κατά τη διαδικασία εγκατάστασης με αποτέλεσμα να απαιτείται νέο, εργοστασιακό υγρό μαζί με καινούριο φίλτρο.