
Golf GTI MK7 από τα 220 hp στα 400 hp
To MK7 GTI βρίσκεται στην αγορά από το 2013. Ναι, 3 χρόνια πέρασαν από την εμφάνιση του δημοφιλέστερου hatch back στην αγορά. Το νέο GΤΙ «φοράει» 2.0 TSI, με τον 4κύλινδρο turbo άμεσου ψεκασμού κινητήρα και με επιδόσεις που φτάνουν στους 220 ίππους στις 4.500 – 6.200 rpm και 350 Nm ροπής από τις 1.500 έως και τις 4.500 rpm. Όλα αυτά όταν το αυτοκίνητο έρχεται από το εργοστάσιο.
APR και MK7 GTI
Η APR LLC ήταν από τις πρώτες εταιρίες βελτιώσεων που είχαν στα χέρια τους το νέο GTI. Έτσι δεν άργησαν και πολύ να παρουσιάσουν το Stage 1. Το Stage 1 πλέον μεταμόρφωνέ τελείως το αυτοκίνητο και επιδόσεις του ήταν πολύ μεγαλύτερες των αναμενόμενων . Έτσι με μια αλλαγή στην χαρτογράφηση του εγκεφάλου μέσω τις OBD οι επιδόσεις του αυτοκινήτου ήταν πλέον: 316 HP δηλαδή + 97HP στις 4150rpm ενώ η ροπή πλέον διαμορφώνονταν στα 516ΝΜ.
APR περιφερειακά
Η APR πέρυσι μας σύστησε την νέα γενιά εξατμίσεων, το APR Cast Downpipe. Πρόκειται για ένα 100% δικό της προϊόν από ανοξείδωτο χάλυβα T304L με συγκόλληση αργού TIG, καταλύτης GESI 300 κυψελών, 100 mm x 100 mm και άλλες σπουδαίες ιδιότητες που μπορείτε να τις διαβάσετε στην σελίδα του APR Cast Downpipe.
Το κορυφαίο αυτό downpipe σε συνδυασμό με την νέα εισαγωγή επίσης κατασκευής και σχεδιασμού της APR , APR carbon Intake δεν άργησαν να φέρουν το Stage 2.
Το Stage 2 της APR εκμεταλλεύεται με τον καλύτερο τρόπο τα περιφερειακά της APR. Το APR Cast downpipe σε συνδυασμό με την APR Carbon Intake αλλά και την νέα χαρτογράφηση δυναμώνουν το αυτοκίνητο ακόμη περισσότερο. Η ιπποδύναμη από το Stage 1 και 316HP μεταβάλλεται στους 336HP και η ροπή από 516ΝΜ σε 547ΝΜ. Πιστέψτε μας , η διαφορά ήταν αισθητή σε όλο το φάσμα των στροφών.

APR 1.8/2.0 TSI/TFSI EA888 Gen 3 MQB Carbon Fiber Intake System

APR Cast Downpipe Exhaust System for the FWD 1.8T/2.0T Gen 3!
APR Intercooler για MQB πλατφόρμες
Κορυφαίες επιδόσεις που δεν θα βλέπαμε όμως σε καμία περίπτωση σε συνεχόμενα «πατήματα» αν δεν υπήρχε εγκατεστημένο το κορυφαίο Intercooler της APR.
Σε ένα δυνατό αυτοκίνητο, το να διατηρείται η θερμοκρασία της εισαγωγής αέρα είναι σημαντικό. Αυτό προσφέρει με τον καλύτερο τρόπο το intercooler της APR. Σχεδιασμένο ώστε να αντικαθιστά το εργοστασιακό χωρίς να χρειάζεται καμία μετατροπή στο αυτοκίνητο, είναι η καλύτερη δυνατή λύση για όποιον έχει ένα βελτιωμένο μοτέρ. Τέλος συγκρίνοντας το με τις λύσεις που υπάρχουν μέχρι σήμερα στην αγορά, διακρίνουμε αμέσως την διαφορά ποιότητας και απόδοσης.

APR 1.8T/2.0T Intercooler System for MQB Platform Vehicles
IS38 και APR
Το MK7 GTI έρχεται από το εργοστάσιο με την IS20. Η IS20 είναι η εργοστασιακή τουρμπίνα του νέου GTI και κατασκευάστρια εταιρία είναι η IHI. Το κορυφαίο Golf της 7ης γενιάς είναι το MK7 Golf R. Η APR θεώρησε σωστό εφόσον πρόκειται για παρόμοιο κινητήρα να προχωρήσει στην δημιουργία λογισμικού για το «πάντρεμα» της IS38 με το νέο GTI . Έτσι πλέον κάποιος θα μπορούσε από το Stage 2 διαθέτοντας ήδη όλα τα περιφερειακά να προχωρήσει στην αλλαγή του turbo και να έχει αρκετά αυξημένες επιδόσεις σε σχέση με αυτές του Stage 2.
Στην APR ολοκληρώσαμε μια τέτοια μετατροπή και τα αποτελέσματα θα βρίσκονται στην δυναμομέτηρηση που ακολουθεί. Στο συγκεκριμένο GTI έχουμε προγραμματίσει και το DSG, που είναι προϋπόθεση για μια τέτοια αναβάθμιση. Περισσότερες πληροφορίες για την αναβάθμιση του DSG μπορείτε να διαβάσετε εδώ .
Μοντέλα που μπορεί να γίνει η Εγκατάσταση του IS38
Αν έχετε στην κατοχή σας ένα από τα παραπάνω οχήματα και σας ενδιαφέρει από το Stage 1 της APR έως και η μετατροπή του σε IS38 , τότε μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας.